Welkom bij Lobby20

Misschien heb je er al iets over gezien in de media: in maar 20 minuten per week je hele lichaam trainen! Met Electrical Muscle Stimulation (EMS) kan het. Tijdens de training draag je een speciaal EMS-pak wat een impuls geeft via het StimaWELL EMS-apparaat aan je spieren. Samen met één van onze trainers doe je een aantal oefeningen die erop gericht zijn alle grote spiergroepen aan te spreken. Eén sessie per week is al genoeg om in vorm te blijven. Klinkt dat je goed in de oren? Lees hier hoe het werkt en kom trainen bij Lobby in Tilburg! Met deze EMS-techniek kan je supersnel heel je lijf trainen, zonder zware gewichten te hoeven tillen. In één sessie per week heb je net zo effectief getraind hebt als je in 3 à 4 keer fitnessen zou doen – of zelfs effectiever. Klinkt dat te mooi om waar te zijn? Dit is hoe het kan.

DE VOORDELEN VAN LOBBY

Slanker figuur door vetverbranding

Tijdens de training zelf is het calorieverbruik laag. Maar door de training maak je kleine scheurtjes in je spieren. Deze scheurtjes zullen hersteld worden, door alle voedingswaarden die je binnen krijgt maar ook door vetreserves aan te spreken. Dit gaat uren na de training door. Het vetpercentage daalt sterk, laat die training dus maar komen!

Spiergroei en kracht

Met de EMS-training bij Lobby worden alle spiergroepen tegelijk geactiveerd. Daarnaast worden ook alle diepere en moeilijk bereikbare spieren getraind. De spieren worden ‘gesloopt’ en weer opgebouwd, vetweefsel wordt omgezet in energie en spieren. Ook voor ouderen is het belangrijk om je spieren sterk te houden. Dit zorgt voor soepelere bewegingen en minder kans op blessures. Niet meer stijf en altijd fit opstaan!

Vermindert gewrichtsklachten

Omdat je veel in dezelfde houding zit, slijtage van de wervelkolom hebt, stress ervaart of last hebt van overgewicht? Het kunnen allemaal redenen zijn waardoor je last krijgt van je rug. Tijdens de trainingen werk je zonder gewichten, wat de belasting op je gewrichten zo min mogelijk maakt, aan je rompspieren. Zodat de spieren sterker worden en de gewrichten juist worden ontlast.

Conditie verbeteren

Sta je bovenaan de trap te hijgen? Met onze training werk je naast spierkracht ook aan je conditie. Wanneer je spieren groter worden wordt de zuurstofopname hierin makkelijker.

Incontinentie problemen?

Nu niet meer! Urineverlies is een veel voorkomend vervelend probleem. Door het versterken van de bekkenbodemspieren kan dit al snel worden verminderd of voorkomen.

EN BOVENAL HET IS LEKKER SNEL

Dit alles doen we in slechts 20 MINUTEN! De training is erg effectief, wij adviseren 1 á 2 keer in de week te trainen. Dit is ook in verband met het herstel van je spieren.

Under construction

Under construction

Wij werken hard aan het vernieuwen van onze website. Er zal steeds meer informatie toegevoegd worden. Ook op onze Facebook vind u meer informatie.